همه چیز درباره مرسدس بنز سری S


مرسدس بنز s

مرسدس بنز همواره به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های خودروسازی جهان مطرح بوده است. کیفیت، نوآوری و طراحی‌ منحصربه‌فرد از عمده‌ترین دلایل شهرت جهانی‌ این خودروساز هستند؛ اما یکی دیگر از بارزترین ویژگی‌های مرسدس، صندلی‌‌های راحت این شرکت آلمانی است. لوکس‌ترین و البته راحت‌ترین محصول این شرکت، S کلاس، تعریف جدیدی از راحتی و آسایش به ارمغان آورده که بخش عمده‌ی این راحتی مدیون صندلی‌های مدرن و پیچیده‌ی آن است. صندلی‌های ماساژور با قابلیت شبیه‌سازی ماساژ با سنگ، سیستم گرم‌کن و سردکن و تهویه‌ی صندلی در کنار قابلیت در آغوش گرفتن راننده در پیچ‌ها، همه‌وهمه از ویژگی‌های منحصربه‌فرد صندلی S کلاس هستند.

کانال یوتیوب واتس اینساید برای بررسی موشکافانه‌ی دلیل راحتی صندلی مرسدس S کلاس، آن را تحت یک کالبدشکافی بی‌رحمانه قرار داده است. قیمت هر یک از صندلی‌های این خودرو با توجه به قابلیت‌های آن بدون شک بسیار گزاف است و تهیه‌کنندگان این ویدئو برای این کالبدشکافی از یک مرسدس معمولی استفاده نکرده‌اند. حقیقت این است که مرسدس از واتس اینساید دعوت کرده تا با حضور در اشتوتگارت این ویدئوی خارق‌العاده را تهیه کند.

  • کالبدشکافی صندلی S کلاس
  • کالبدشکافی صندلی S کلاس
  • کالبدشکافی صندلی S کلاس
  • کالبدشکافی صندلی S کلاس

خودرویی که در این ویدئو مشاهده می‌کنید، خودروی آزمون مرسدس است که صندلی راننده‌ی آن جدا و به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن، چرم نو آن پاره می‌شود. زیر سطح چرم خارجی، لایه‌های مختلفی قرار دارد که هر یک مربوط به انجام بخشی از عملکردهای این صندلی است. از کویل‌های گرمایشی گرفته تا بالشتک‌های هوایی شبیه‌ساز ماساژ با سنگ و فن‌های گردش هوا، همه‌وهمه به ترتیب و با وسواس خاصی درون این لایه‌ها جاسازی شده‌اند. کنترل تمام قابلیت‌های صندلی توسط دو کنترل‌کننده‌ی مجزا که درون صندلی قرار دارند، انجام می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدئوی ۱۱ دقیقه‌ای این بررسی را تماشا کنید. تماشای این ویدئو به عاشقان خودروهای لوکس و البته علاقه‌مندان به مرسدس بنز توصیه نمی‌شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...